ایمن سازی دومحور حادثه خیزدرخراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از بروز تصادفات در نقاط حادثه خیزاستان ، باید از محل اعتبارات، این محورها اصلاح و ایمن سازی شود.

ایمن سازی دومحور حادثه خیزدرخراسان رضویبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، محمد مقدوری ازبهره‌برداری ۱۴ کیلومتر باند دوم محور کاشمر - شادمهر در هفته دولت خبرداد و افزود: اجرای این پروژه اولویت اول ما محسوب میشودوتمام سعی و تلاشمان را دو چندان خواهیم کرد و همه منابع را برای اجرای کامل این پروژه به کار خواهیم بستتا این پروژه مهم در مدت دو سال تکمیل شود و به بهرهبرداری برسد.

وی با بیان این که عملیات احداث باند دوم در بخشی از این جاده با اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال به طول 5 کیلومتر در سال گذشته آغاز شده است، افزود: امیدواریم با تأمین اعتبار لازم بتوانیم با تخصیص اعتبار مورد نیاز بخشی از این جاده را به طول 14 کیلومتر دوبانده و در هفته دولت افتتاح کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به دو نقطه مهم و حادثه خیز در این محور 54 کیلومتری تأکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز تصادفات در نقاط حادثه خیز این محور، باید از محل اعتبارات نقاط حادثه خیز راهداری، این دو نقطه اصلاح و ایمنسازی شود.
مقدوری همچنین در خصوص تأمین اعتبار لازم برای اجرای سه کیلومتر اولیه این محور قول پیگیری داد.
مهدی فروزان، فرماندار کاشمر نیز با اشاره به این که کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی خراسان رضوی همه ساله پذیرای بیش از سه و نیم میلیون مسافر و زائر است گفت: تردد بیش از 75 هزار خودرو در ایام تعطیلات نوروز که توسط دستگاههای تردد شمار ثبت شده، گواه اهمیت و لزوم تسریع در روند عملیات اجرای باند دوم در محور کاشمر به شادمهر است.
فرماندار کاشمر افزود: تلاش میکنیم با برگزاری جلسات با مالکین اراضی در محدوده راه بتوانیم مشکلات معارضین را رفع کنیم و شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه باشیم.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.